Friday, November 22, 2013

MIM se lanseaza pe piata de fashion din Romania

Miercuri, 20 noiembrie, am sărbătorit à la française, lansarea oficială în România a brandului de fashion şi accesorii MIM Paris. Evenimentul a avut loc în Carrefour Orhideea.  
Alături de magazinul din Carrefour Orhideea, cu o suprafaţă de peste 260 de mp, MIM este prezent în România şi prin magazinul din Esplanada - Cora Pantelimon, iar investiţia pentru planul de expansiune este estimată la 2,5 milioane de euro.
Gama de produse MIM cuprinde haine, accesorii, lenjerie şi încălţăminte adresate în mod special tinerelor cu vârste cuprinse între 18 şi 35 de ani. Ceea ce caracterizează în primul rând produsele MIM este accesibilitatea preţurilor şi designul produselor, inspirat din cele mai noi tendinţe internaţionale.
În fiecare săptămână, în magazinele MIM ajung produse noi iar 2 noi colecţii apar la fiecare 6 săptămâni. Magazinele MIM se disting prin accentul pus pe designul vitrinelor, reînnoit la fiecare 3 săptămâni.
Prezent pe pieţele internaţionale de peste 30 de ani, MIM face parte din grupul britanic de fashion retail New Look începând cu anul  2003. Ca filială independentă a grupului, MIM are centrul operaţiunilor la Paris, situându-se  în top 10 branduri de prêt-a-porter feminin din Franţa.
În România, actionariatul MIM este reprezentat de Stephane Lahaye, CEO al grupului financiar Lea Finance şi Philippe Besadoux, CEO Kenvelo România. Planul de dezvoltare vizează deschiderea de noi magazine atât în București, cât și în întreaga țară.
Brandul MIM este prezent în Franţa, Belgia şi Maroc cu 350 de magazine.