Tuesday, September 24, 2013

Meli Melo New Fall Collection- Now in stores

A couple of weeks ago I received an email from Meli Melo that their latest collection, New Dandies, has hit the stores. 
I was reading the press release that said "New Dandies is dedicated to those women who aren't afraid to stand out in the crowd, to wear statement accessories and mix and match different patterns and colors in the same outfit" and I thought to myself "Wow! Are they describing me? 
Yes, count me in!"The only problem was that when the collection launched I was in Greece. 

I knew that like all Meli Melo's collections, this one will also sell like hot cakes and there will be nothing left in the stores for me by the time I come back.
Luckily, I used my connections (mhuahaha) and visited their showroom where the collection was still in one piece. ( more like in all pieces)

Of course, I couldn't help myself  and I took a look at their future and past collections as well.
I fell in love with the coming winter collection. The beanies, the mufflers, ear-muffs, knitted gloves. 
I could almost smell the cinnamon and hear the carols in the background.


Take a look and tell me if the "kitty beanie" isn't the most adorable thing ever.
Soft Kitty, Warm Kitty, little ball of fur, Happy Kitty, Sleepy Kitty, purr purr, purr.

Romanian translation

Acum cateva saptamani am primit un mail de la  Meli Melo ca noua lor colectie, New Dandies a fost lansata in magazine.

Citeam comunicatul de presa care spunea "New Dandies se adreseaza acelor femei carora nu le e frica sa iasa in evidenta, sa poarte accessorii statement si carora le place sa combine diferite texturi si culori in aceeasi tinuta" si m-am gandit "Wow! Ma descriu pe mine?"
Singura problema a fost ca in momentul lansarii colectiei eu eram in Grecia.

Stiam ca asemenea tuturor colectiilor Meli Melo si aceasta se va vinde ca painea calda si ca totul va disparea de pe rafturi pana revin eu in tara.


Din fericire, am apelat la niste relatii de ale mele (muhahaha) si am vizitat showroom-ul lor unde stiam ca voi gasi colectia intacta.

Bineintels, nu m-am putut abtine si am trecut in revista si vechile si noile lor colectii. M-am indragostit de colectia lor de iarna. Caciuli, fulare groase, aparatori pentru urechi cu blanita, manusi crosetate. Mai ca simteam mirsoul de scortisoara si auzeam colindele pe fundal uitandu-ma la ele. 

Aruncati si voi o privire si spuneti-mi ca fesul in forma de pisica nu e cel mai dragut lucru pe care l-ati vazut. 


1 comment:

Simona Huidiu said...

Eu am pus ochii pe rucsacul negru cu auriu. Chiar zilele trecute am trecut pe la meli melo..si nici zare de el:))
Noroc cu blogul tau, ca vad ce mai este nou la meli:D hihi
Kisses