Wednesday, April 17, 2013

Cum a fost la V for Vintage Celebrate Ten

A 10-a editie a targului V for Vintage a sarbatorit 10 editii de cultura vintage si design

In weekendul 13-14 aprilie 2013, V for Vintage a sarbatorit impreuna cu peste 3500 de vizitatori, intr-o editie de neuitat 10 editii de cultura vintage si design romanesc. 


Cei peste 3500 de vizitatori au petrecut 2 zile cautand comori vintage autentice, proband piese din colectiile speciale ale designerilor romani si incercand bunatati si cosmetice bio.


Intreg etajul  Salii Dalles alocat zonei de Lounge a fost miezul petrecerii. Loc de intalnire pentru prieteni vechi si noi, cocktail-uri sarbatoresti, party treats, tinute de sarbatoare pentru fotografii oficiali ai evenimentului.

Public, expozanti, parteneri si parteneri media au sarbatorit alaturi de organizatori o editie de sarbatoare.

Expozantii mei preferati la aceasta editie au fost: Fire de MurgMoja by Lana, George Neagu, Societe CEREBROSSA, Fe[Male], Venera Arapu, Casara, Avalon Radical Chic, Vintage Lady.

4 comments:

Anaivilo said...

Ha, iti vad si colierul! Super draguuuuut! :D Of ce mi-e ciuda ca nu mai pot emrge si eu la evenimente din astea..:(

Emanuel I. said...

Lana is the best!
:D

Iuliana FS said...

wow, arata superb totul, imi pare rau ca am ratat editia asta!
M bucur ca am descoperit blogul tau si te urmaresc cu drag, te astept sa arunci in ochi si pe http://fashionablestreets.blogspot.ro/

Helena Nicolau said...

Hi dear! Just found your blog, Do you want to follow each other? Let me know. See you soon and kisses xxx