Monday, April 9, 2012

Concurs TinaR ( Closed )

This giveaway is open to Romanian readers only. Sorry about that guys, my first giveaway ever and it's not an international one. I will make it up to you, promise.


Bună tuturor! Aveți ocazia să câștigați ceea ce vă place cel mai mult de la TinaR.
Regulile concursului sunt următoarele: 


1) Lasă un comentariu AICI cu linkul produsului MUST HAVE pentru tine, de la TinaR, primăvara asta! Găseşti toate piesele de brand în magazinul online www.tinar.ro

2) Scrie-mi şi în ce "poveste" l-ai purta, sunt curioasă cu ce planuri, vise, zâmbete l-ai asorta şi cum ţi se pare brandul TinaR, după 18 ani de modă românească. 


3) Lasă-mi o adresă de mail la care te pot contacta în cazul în care ești fericita câștigatoare. 

 La sfârşit de săptămână, eu voi alege cea mai inspirată poveste. Câştigătoarea se va bucura chiar de produsul cel mai dorit de la TinaR! Îl va putea ridica un-doi dintr-unul dintre magazinele din ţară ale brandului. (http://www.facebook.com/TinaR.Romania/info)



Produsele mele preferate sunt acestea ♥



8 comments:

Andreea Stoica said...

Buna!
In legatura cu your giveaway, din colectia TINAR cel mai mult imi place rochita din link http://www.tinar.ro/rochie-verde-din-dantela-si-voal-in-stil-anii-~20.html.

E din voal si dantela, e delicata si feminina, e verde asa incat s-ar potrivi de minune cu personalitatea mea, dar si cu ochii mei;).

Mi-ar placea sa o port la festivitatea de absolvire a facultatii, sunt sigura ca ar fi pe masura bucuriei si mandriei de sine a momentului.

In ceea ce priveste brandul TinaR! mi se pare o prezenta utila pe piata romaneasca cel putin din punct de vedere al produselor fresh adresate persoanelor tinere, cat si a calitatii si competivitatii acestora.
Adresa mea de e-mail este a_me_09@yahoo.com.
Lastly, foarte dragutz concursul tau, mult succes tuturor !

chocolatefashioncoffee said...

Mie mi-ar placea o camasa alba: http://www.tinar.ro/camasa-cu-pense-la-gat-nf4~2-alb.html deoarece in anul acesta absolvesc clasa a XII si la festivitate sau la examenele de bacalaureat trebuie sa ma imbrac in fusta neagra si camasa alba, si desigur nu e deajuns sa ai numai o camasa.Iar aceasta camasa arata superb, ma pot imagina purtand-o! :)
Iar voua la multi ani!Imi place enorm hainele de pe site-ul vostru!Greu e sa gasesti branduri in Romania care sa aiba bun gust si calitate :)

Adresa de mail: CharlotteK_93@yahoo.com

Cristina Tanase said...

Hello! Ma bucur pt initiativa ta de a face un giveaway asa de interesant si m-am decis sa scriu si eu pt ca am vazut de ceva timp o rochie superba verde inchis pe care mi-o doream enorm dar intotdeauna amanam momentul de a mi-o face cadou.Rochia este http://www.tinar.ro/rochie-voal-jhw~1436-verde.html si mi se pare alegerea perfecta pt festivitatea din ultima zi de facultate care se va termina in curand.Sunt pana peste cap ocupata cu examenul de licenta si multe alte lucruri pt a mai avea timp sa merg prin magazine dupa o rochita. As purta-o cu niste balerini simpli, casual si niste accesorii pe masura. Este o rochie romantica, feminina, ca si mine.
Brandul Tina R este unul dintre brandurile care au rezistat pe piata romaneasca prin elemente de modernitate, noutate si in acelasi timp calitate. Multumesc pt sansa!
Adresa mea de mail este kissutz07@yahoo.com

alexandra said...
This comment has been removed by the author.
alexandra said...

buna! pentru ca urmeaza sa particip la un eveniment important (nunta primei prietene, optiunile mele au fost reduse dramatic atunci cand prietena mea ne-a rugat sa nu purtam negru. Si bine a facut! Acum intrebarea care m-a macinat de cateva luni, si-a gasit raspunsul: http://www.tinar.ro/rochie-voal-dantela-jhw~1235-mov.html

Mail: serban.maria.alexandra@gmail.com

Country of Fashion said...
This comment has been removed by the author.
Country of Fashion said...
This comment has been removed by the author.
Country of Fashion said...

Super idee de a face un giveaway imi place foarte mult Brandul TinaR dar cel si cel mai mult imi palce aceasta rochita
http://www.tinar.ro/rochie-empire-bej-din-voal-cu-paiete.html care este perfecta pentru mai multe ocazii in opinia mea.

Mi-am propus sa o port la majoratul iubitului meu,ii place foarte mult sa ma vada in rochie sau fusta iar asta se intampla destul de rar,chiar foarte rar si sunt sigura ca as reusi sa il impresionez placut purtand aceasta rochita rafinata la unul dintre cele mai importante evenimente din viata lui.

Brandul TinaR este un brand la care intradevar gasesti produse de calitate,un brand care are produse adresate tinerilor si nu numai.Are produse elegante sau casual pentru a multumi orice gust iar raportul calitate pret este unul excelent.Pentru mine brandul TinaR este ca un fel de Chanel si sunt mandra ca este 100% romanesc!:D

E-Mail:teea_sweet97@yahoo.com

Blog:http://countryoffashion.blogspot.com